Był to dwunasty ranking. Obejmował aż 500 marek z 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Z każdej branży wyłowiono 10 brandów, o których w publikacjach prasowych, cyfrowych oraz mediach społecznościowych wzmiankowano najlepiej i najczęściej. Ranking swoją analizą objął 73 mln wzmianek (o 20 mln więcej niż rok wcześniej) opublikowanych od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019 roku. Na tę liczbę składało się około 2 mln tekstów prasowych, 10 mln publikacji serwisów prasowych i 61 mln postów zamieszczonych na otwartych profilach w social mediach.
- Znalezienie się Mondial Assistance na liście „Top Marka 2019” to dla nas duże wyróżnienie. Tym bardziej istotne, iż w tym rankingu, w kategorii „Ubezpieczenia” jesteśmy jedyną firmą, która świadczy usługi assistance. Misją Mondial Assistance jest niesienie pomocy klientom. Zależy nam aby mieli oni świadomość, że gdziekolwiek się znajdą, w jakiejkolwiek sytuacji, są zawsze pod właściwą opieką. Mówienie o tym ułatwia budowanie świadomości u naszych klientów oraz wpływa na pozytywne postrzeganie naszej firmy – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
W rankingu „Top Marka 2019” uwzględniono trzy wskaźniki. Impact, czyli dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane konsumpcji medium. Indeks sentymentu – ukazujący udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu oraz siłę marki, czyli ostateczną wartość decydującą o miejscu w rankingu, która jest indeksem kilku zmiennych.
Grupa Mondial Assistance: interwencja co 2 sekundy w każdym miejscu świata
Jesteśmy międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. To część naszego know-how, które uzupełnia doświadczenie z ponad 20 lat istnienia w Polsce. Od lat pracujemy na sukces wielu znanych Ci firm – również tych największych.
Mondial Assistance
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET