Diament Global Success Leader trafił do podkrakowskiego producenta stolarki otworowej, firmy OKNOPLAST. Tym samym kapituła składająca się z wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, doceniła działalność międzynarodową firmy, w tym niebywale skuteczne budowanie sieci sprzedaży oraz marki na rynkach zagranicznych.
Executive Forum oraz wieńcząca wydarzenie gala European Leadership Awards są wydarzeniami organizowanymi każdego roku przez Executive Club. To organizacja skupiająca przedstawicieli top managementu, którzy reprezentują najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa.
Nagrody przyznawane podczas wydarzenia uhonorowały najlepsze przedsiębiorstwa, wybitnych menedżerów i liderów biznesu, którzy wdrażają nowe technologie i innowacje, wyróżniają się zaangażowaniem w rozwój gospodarczy kraju oraz odznaczają się szczególną dbałością o najwyższe standardy przywództwa. Diamenty ukazują wartość dodaną, jaką wnoszą w rozwój polskiej gospodarki.
W bieżącym roku kapituła konkursowa składająca się z wybitnych osobowości świata nauki i biznesu doceniła OKNOPLAST przyznając nagrodę w kategorii Global Success Leader. Odkąd tylko pojawiła się możliwość ekspansji po wejściu Polski do Unii Europejskiej podbijamy kolejne rynki międzynarodowe, nie zapominając jednak o naszym rynku krajowym. Skupiamy się nie tylko na tworzeniu własnej sieci dystrybucji, ale także budowaniu marki. Dzięki temu dziś jesteśmy najbardziej rozpoznawalnym brandem okiennym w Europie i swoimi działaniami budujemy silną markę Polska. Ogromnie cieszy nas fakt, że ciężka praca całego zespołu OKNOPLAST została dostrzeżona przez tak elitarne grono kapituły za co bardzo dziękuję. – mówi Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST.
OKNOPLAST to firma z ponad 26 letnim doświadczeniem o zasięgu międzynarodowym, której ponad 70% sprzedaży stanowi eksport. Na przestrzeni lat przedsiębiorstwo stało się czołowym producentem okien i drzwi PVC nie tylko w Polsce ale także m.in., Włoszech, Francji czy Niemczech. Sukces ten marka zawdzięcza bezkompromisowej jakości, designowi, odważnemu marketingowi oraz innowacyjności za sprawą wdrożonych ponad 50 nowych rozwiązań wyznaczających trendy w branży europejskiej. OKNOPLAST może pochwalić się także szeregiem nagród i wyróżnień tak krajowych jak i europejskich. Marka OKNOPLAST była także głównym sponsorem Interu Mediolan, Borussii Dortmund czy Olympique Lyon.
OKNOPLAST
press box
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET