Kapituła doceniła innowacyjność połączoną z wieloletnią tradycją i doświadczeniem, zrównoważony rozwój wynikający z poszanowania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu, a także podejmowanie przez firmę licznych inicjatyw mających na celu rozwój branży.
CREATON Polska przez ponad 20 lat obecności na rynku zyskała uznanie architektów, dekarzy i zaufanie tysięcy klientów. Oferowanie wysokiej jakości rozwiązań oraz podejmowanie licznych, istotnych dla branży inicjatyw sprawiło, że CREATON jest dzisiaj marką, która wyznacza standardy na rynku. Imponująca gama dachówek ceramicznych i cementowych, wzbogacona wysokiej jakości akcesoriami, jest synonimem najlepszego designu, doskonałej funkcjonalności i najdłuższej żywotności. Ponad 30 dopracowanych w każdym szczególe modeli, w połączeniu z szerokim wachlarzem kolorów i powierzchni daje ponad 250 kombinacji połaci dachowych, perfekcyjnie dopasowanych do indywidualnych oczekiwań inwestorów.
W dwóch zlokalizowanych na terenie Polski zakładach dachówek cementowych: w Olkuszu (woj. małopolskie) i w Chojnicach (woj. pomorskie) powstają modele pokrywane innowacyjną powierzchnią DURATOP PRO, np. płaska dachówka KAPSTADT. W najnowocześniejszej w Europie fabryce dachówek ceramicznych, zlokalizowanej w Widziszewie (woj. wielkopolskie), wytwarzane są: jedna z najpopularniejszych na rynku – klasyczna dachówka TITANIA, nowoczesna SIMPLA i nowość 2021 – KODA.
Od 2021 roku CREATON Polska jest częścią Grupy TERREAL – francuskiego producenta pokryć dachowych. Połączenie podmiotów otworzyło nowe możliwości w zakresie wzajemnego rozwoju, zwiększenia zasięgu działania i wzbogacenia asortymentu. Fuzja sprawiła, że na arenie międzynarodowej powstał nowy europejski lider rynku dachówek ceramicznych zajmujący czołową pozycję we Francji, Niemczech, Polsce, Europie Południowo-Wschodniej, ze znaczącą obecnością w USA i Azji, sprzedający swoje produkty do Włoch, krajów Beneluksu, Hiszpanii i na inne rynki eksportowe.
Rok 2021 okazał się niezwykle korzystny dla CREATON Polska. Doskonałe wyniki to bardzo dobra prognoza na najbliższe lata. Jak podkreślił Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający „rok 2021 był najlepszym w ponad 20-letniej historii spółki. Osiągnęliśmy z nadwyżką zamierzone cele, nie tylko dzięki dobrej koniunkturze na rynku, ale przede wszystkim dzięki obranej strategii biznesowej. Nasze zakłady produkują ponad 40 mln dachówek rocznie, które są dostępne na terenie całego kraju oraz eksportowane na 8 rynków zagranicznych. Posiadamy doskonałe zaplecze technologiczne, wysoką kulturę organizacyjną i kapitał ludzki, które są wartością samą w sobie – siłą napędzającą koło sukcesów”.
Mocna marka o ugruntowanej pozycji rynkowej, zakorzenionej w świadomości konsumentów to niewątpliwie doskonała wizytówka, powód do dumy i równocześnie jedna z najważniejszych przewag konkurencyjnych firmy. Ciągłość ponad 130-letniej europejskiej tradycji marki, nowoczesna technologia, innowacyjność, a także dbałość o najwyższą jakość i kompleksowość produktową stanowią o jej sile i są potwierdzeniem wysokiej pozycji CREATON Polska jako niekwestionowanego lidera w branży.
CREATON Polska
press box
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET