Partnerem strategicznym wydarzenia, organizowanego przez Centrum Analiz Branżowych, był Aluprof SA.
Tegoroczna edycja Forum 100 została zorganizowana pod hasłem „Digitalizacja marketingu i sprzedaży w branży stolarki”. Eksperci, analitycy oraz menedżerowie – po raz pierwszy od 2019 roku podczas spotkania na żywo – dyskutowali na temat coraz większej roli internetu w procesie zakupowym oraz wyzwań, jakie stoją przed branżą m.in. w związku ze wzrostem cen i dostępnością surowców, inflacją, rosnącymi cenami energii oraz trudną sytuację geopolityczną. W programie konferencji zaplanowano m.in. szereg paneli, poświęconych takim zagadnieniom jak promocja sprzedaży przy wykorzystaniu komunikacji on-line, planowanie działań e-marketingowych, inwestowanie w SEO czy BIM. Wydarzenie było też okazją do wymiany opinii i spostrzeżeń na temat rozwoju branży stolarki oraz nawiązania cennych relacji biznesowych. Uzupełnieniem spotkania było wystąpienie Michała Marcinowskiego, menadżera produktu Aluprof SA, który opowiadał o najnowszych trendach wykorzystania aluminium w architekturze na przykładzie realizacji firmy.
XXVIII edycja spotkania managerów w branży stolarki Forum 100 odbyła się w Centrum Olimpijskim Polskiego Komitetu Olimpijskiego mieszczącym się w Warszawie przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4. Wydarzenie okazało się frekwencyjnym sukcesem – uczestniczyło w nim ponad 150 osób, a dodatkowe kilkadziesiąt śledziło je w internecie.
Partnerem strategicznym Forum 100 był Aluprof SA, dostawca nowoczesnych systemów aluminiowych i innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa energooszczędnego i pasywnego.
Aluprof
press box
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET