NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

MediaMarkt po raz kolejny wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

2025-06-05 05:43:00



Efektem pozytywnej opinii klientów jest wysoki wskaźnik zadowolenia z obsługi w sklepach sieci, który wyniósł aż 81,3%. 

Wynik uzyskany przez MediaMarkt  jest aż o 5 punktów procentowych wyższy od średniej branży i o 2,9 punktu powyżej wskaźnika ogólnopolskiego. Co więcej, spadek rok do roku wyniósł zaledwie 0,3 punktu procentowego i jest minimalny w porównaniu do rynku. Nagrodę w imieniu firmy odebrali Katarzyna Załęska oraz Grzegorz Bednarz, dyrektorzy regionalni MediaMarkt Polska. 

Elektronika doświadczeń 


Nagroda Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest za wyjątkową jakość obsługi klienta. Pod uwagę brane są takie czynniki jak wskaźnik jakości obsługi, NPS, komunikacja personelu z klientem, terminowość i czas oczekiwania na obsługę oraz wiele innych. W tegorocznej edycji plebiscytu wzięło udział około 40 000 firm z ponad 200 branż, a klienci oddawali głosy na marki, które najlepiej spełniają te kryteria.

Klienci najwyżej ocenili wygląd i funkcjonalność sklepów oraz strony internetowej MediaMarkt, doceniając ich nowoczesność i wygodę użytkowania. Sieć znacząco poprawiła dostępność produktów oraz przystępność cenową, co przełożyło się na wysokie noty w kategorii ceny i asortymentu. Pracownicy elektromarketów zostali także wyróżnieni za wiedzę techniczną i kompetencje, co potwierdza, że to właśnie zespół – ludzie pracujący w MediaMarkt – jest jednym z najmocniejszych atutów marki. 

Wyzwania dla obsługi klienta


Jak piszą autorzy raportu z badania konsumenckiego dla Gwiazd Jakości Obsługi 2025, w ubiegłym roku wskaźnik jakości obsługi w Polsce delikatnie spadł do 78,4%, co oznacza spadek o 0,7 p.p. względem 2023 roku, ale nadal jest to wynik wyższy niż średnia europejska. Po trudnym 2022 roku oraz poprawie sytuacji ekonomicznej w 2023 roku, sprzedawcy intensywnie zabiegali o satysfakcję klientów. Obecnie konsumenci nie narzekają już na ceny czy dostępność produktów, jednak spadek ocen wynika głównie z niższej satysfakcji z kontaktu z obsługą. Wskaźniki w innych krajach, jak Wielka Brytania (76,0%) czy USA (77,9%), są niższe od polskiego poziomu.

Jak mówią przedstawiciele MediaMarkt, wyzwania, które pojawiają się w branży, są motywacją do tego, aby jeszcze mocniej stawiać na podnoszenie jakości obsługi klienta i dążyć do bycia mistrzem technologicznych doświadczeń. MediaMarkt już po raz kolejny udowodnił, że gra zespołowa i stawianie klienta na pierwszym miejscu to droga do sukcesu w obszarze jakości obsługi. 






MediaMarktSaturn Polska
press box 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: