To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, którą marka z powodzeniem rozwija od marca. Tym razem klimat blokowiska znany z social mediów przenosi się także do innych kanałów online, sklepów stacjonarnych oraz do dedykowanych spotów radiowych.
Początek roku szkolnego czy akademickiego to dla młodych ludzi nie tylko powrót do nauki, ale szansa na nowe otwarcie, odświeżenie stylu i sięgnięcie po technologie, które pozwolą „ogarniać rzeczywistość” po swojemu. Kampania MediaMarkt została stworzona z myślą o generacji Z, która ceni autentyczność, humor i komunikację dopasowaną do ich codziennych nawyków -szybko, konkretnie, z dystansem i nutą ironii. Naszych klientów zapraszamy w tym roku do Szkoły Handlowania Towarem 2025, gdzie będą mieli okazję uczestniczyć w niepowtarzalnych lekcjach. Podczas zajęć w MediaMarkt Academy dowiedzą się przykładowo jak zaoszczędzić hajs w kiermanie, co oznacza lojalność w programie myMediaMarkt, jak odkrywać świat rabatów, a nawet jak należy skutecznie ściągać … aplikację MediaMarkt.
Co wyróżnia tegoroczną kampanię? Przede wszystkim oparcie kreacji na wynikach dedykowanego badania neuromarketingowego. To właśnie ono pomogło wybrać najbardziej angażujące ujęcia i hasła, które przyciągają uwagę i zapadają w pamięć. Badani najlepiej zapamiętali kreację „Back to School/ DEAL” z wyrazistymi bohaterami, miejską scenerią i charakterystycznymi pudełkami z logo MediaMarkt, które wzbudzają ciekawość i zachęcają do działania. Anglojęzyczne hasło idealnie wpisuje się w styl komunikacji młodego pokolenia.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie ruchu w sklepach stacjonarnych, na stronie mediamarkt.pl oraz w aplikacji mobilnej. MediaMarkt chce nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale także zachęcić tych, którzy już znają markę, by zostali z nią na dłużej, korzystając z szerokiej oferty nowoczesnych technologii, akcesoriów i gadżetów, które ułatwiają start w nowy rok szkolny i akademicki.
Jednocześnie marka buduje nowoczesny, odważny, „cool” wizerunek wśród pokolenia Z, nie zapominając o rodzicach i rodzinach, które często podejmują decyzje zakupowe.
Kreację zobaczymy w kampaniach digital, internetowej TV, w radiu, w sklepach stacjonarnych , mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, YouTube) oraz w e-commerce. Wszystko w dynamicznym, młodzieżowym stylu, z autentycznymi bohaterami i storytellingiem osadzonym w codzienności młodych ludzi.
W kampanii pojawią się laptopy, tablety, smartfony, drukarki, słuchawki, smartwatche i mnóstwo akcesoriów . Wszystko w atrakcyjnych cenach i promocjach, które mają być silnym magnesem zarówno dla młodych, jak i dla rodziców.
Start kampanii: 18 sierpnia 2025
Więcej informacji na mediamarkt.pl
MediaMarktSaturn Polska
press box
All rights reserved 2013 - 2025; Deweloper Ads-Center.NET